Sedona

1 augustus 2017 - Sedona, Arizona, Verenigde Staten

Oh nee! Het is al 1 augustus… wat gaat de tijd snel! De vakantie zit er al weer bijna op. Maar vandaag eerst naar Sedona. We wilden het Oak Creek Canyon gebied bekijken, maar dit was uiteindelijk erg klein en we waren er min of meer al doorheen gereden toen we op weg waren naar het Visitors Center. Alle natuur gebieden beginnen zo op elkaar te lijken… We zijn daarom maar door gereden naar het dorpje. Sedona is niet heel groot, maar ziet er gezellig uit. We zijn even langs de winkeltjes geslenterd en Regina heeft nog wat crèmes gekocht. Daarna zijn we maar naar het hotel gegaan, ingecheckt en nog even rustig gelegen in de kamer tot we gingen eten.

Op het moment dat we weg wilde gaan ging het onweren en heel hard regenen. Het restaurant was op loop afstand, maar we hebben toch maar de auto gepakt. Rennend naar de auto en daarna snel het restaurant in gesprint. Het was een Thais restaurant en we hebben hier heerlijk gegeten. We moesten, omdat we met zijn vieren waren, verplicht 18% fooi geven. Bij de meeste restaurants is dit pas bij een groep van 5 of meer. Hier waren we dus erg verbaasd over en kwam de rekening duurder uit dan verwacht. Het eten was namelijk het goedkoopste wat we tot nu toe hebben gehad, maar de uiteindelijke rekening kwam op het zelfde bedrag uit als we gemiddeld uitgaven.

Terug in het hotel hebben we weer een rustig avondje gehad en zijn we rond 23.30 uur gaan slapen.