San Diego

5 augustus 2017 - San Diego, California, Verenigde Staten

We hadden vandaag weer een uitslaapdagje. We hebben rustig ontbeten in de kamer en zijn daarna op ons gemakje vertrokken richting San Diego.

Als eerst zijn we richting het strand gegaan. We hebben daar geluncht en zijn daarna het strand op gegaan. Eindelijk een normale temperatuur! Afgelopen dagen was het zo warm overal. Met onze voeten hebben we heerlijk gebaden in de Pacific Ocean. De zee was lekker opgewarmd. We hebben een stukje gelopen en zijn daarna weer terug gegaan naar de auto.

Op naar het hotel! We zijn ingecheckt en we hebben opgezocht hoe we bij de Gaslamp Quarter konden komen. Dit is het oudste historische gedeelte van San Diego. De huisjes die er stonden waren erg mooi.

We hebben de straten afgeslenterd en zijn daarna wat gaan eten. Tot nu toe het slechtste restaurant waar we hebben gegeten... Jammer!

Na het eten zijn we nog wat winkeltjes in de Gaslamp Quarter afgegaan en zijn we daarna terug gegaan. Voor we naar het hotel gingen zijn we eerst nog langs de Target gegaan om wat boodschappen te halen. In het hotel hebben we het weer rustig aan gedaan, omdat we de volgende ochtend weer op tijd op moesten staan voor Los Angeles. Helaas alweer onze laatste bestemming voor we terug vliegen naar Amsterdam.

1. Ruth:
    6 augustus 2017
    Wat vliegt de tijd... alweer bijna om die bijzondere vakantie van jullie! Er zijn veel dingen die ik ook graag nog eens wil zien daar. Eigenlijk had ik daar rond half augustus willen zijn, vanwege de zonsverduistering die er op (ik dacht) 20 of 21 augustus is. Maar de meiden moeten dan weer op school zitten... Ik zou dan overigens meer in het oostelijk deel van de US zitten. Veel plezier nog!