Page

28 juli 2017 - Page, Arizona, Verenigde Staten

Vandaag gingen we richting Page. In Page zelf was niet veel te doen. Op de weg erheen zijn we eerst even langs Lake Powell gegaan. Hier wilde we eerst een tour doen met een boot. Dit bleek echter nogal duur te zijn en daarom wilden we liever naar de Antelope Canyon. Dus we reden verder richting de Antelope Canyon, die ongeveer op een half uurtje afstand was van Lake Powell. Eenmaal daar bleek dat we alleen in de Antelope Canyon konden komen door middel van een tour en laten deze tours nu net allemaal volgeboekt zijn tot laat in de middag. Toen kwam Titus met de mededeling… We gaan al naar de Antelope Canyon, nadat we met een vliegtuig boven de Grand Canyon gevlogen zijn en een cruise hebben gemaakt! Dit was als verrassing gepland en hij dacht dat als we er met de auto konden komen, dat we wel twee keer naar de Antelope Canyon konden gaan zodat het een verrassing zou blijven.

Omdat we dus niet meer naar de Antelope Canyon gingen, zijn we terug gegaan naar Lake Powell. Dit maal om te kijken of we zelf een boot(je) konden huren, zodat we zelf het water op konden. Dit bleek alleen nog duurder te zijn dan de tour over het water zelf. Dit zou een beetje te veel van het goede worden, dus zijn we even over de steigers gelopen om te kijken naar de verschillende enorme boten die er lagen.

Na Lake Powell hebben we nog even gekeken  bij een dam die daar lag. De Glen Canyon Dam. We zijn even het “museum” in gegaan, hebben daar even gekeken en hebben wat foto’s gemaakt. Daarna zijn we vrij snel richting het hotel gegaan, omdat er verder in de buurt niks meer te doen was.

Aangekomen in het hotel ging Titus even zwemmen, maar kwam snel terug i.v.m. het koude water. We zijn nog even gaan relaxen en daarna uit eten gegaan naar een Mexicaans restaurant. Lekker eten en goede sfeer. Er waren twee jarigen in het restaurant, waarop bijna al het personeel om de tafel van de jarige ging staan, de jarige een sombrero op het hoofd zette en vervolgens in het Mexicaans toegezongen werd. Hilarisch om te zien.

Terug in het hotel hebben we nog even rustig aan gedaan en daarna zijn we gaan slapen.