Las Vegas

23 juli 2017 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Op naar VEGAS BABY! Maar eerst nog onderweg langs het laagste punt van de VS: Badwater Basin. Een indrukwekkende vlakte met wat plasjes water en een grote zoutoppervlakte. Door de hitte toch maar snel weer de auto in en verder rijden. We gingen nog langs Dantes View. Een uitzicht punt waar je over Death Valley kon uitkijken en ook Badwater van boven kon bekijken. Geweldig! Maar weer, net als bij Badwater, snel de auto in vanwege de hitte.

Vlak voor we Vegas binnen reden kwamen we nog langs een plaatsje dat Pahrump heette. Hier hebben we eerst een broodje bij de Subway gegeten en vervolgens gingen we de Walmart in. Michelle is weer opzoek gegaan naar een oplader voor de Canon camera, die al sinds San Francisco niet meer gebruikt kon worden. Eindelijk gevonden! Voldaan liepen we terug naar de auto en zijn we verder gaan rijden. Eindelijk in Las Vegas aangekomen.

Na het inchecken en de koffers op de slaapkamer dumpen, zijn we ons eigen hotel eerst gaan bekijken. Circus Circus is een super groot hotel, waar je nog net niet in verdwaald. Natuurlijk zijn we het casino eerst gaan bekijken. We hebben een aantal dollars in de slotmachines gegooid, waar we uiteindelijk 12 dollar hebben gewonnen! $$$

Na het hotel te hebben bekeken, besloten we een Uber richting de andere hotels te nemen om daar een kijkje te nemen. Dit was nog een heel gedoe. Waarschijnlijk werkt Uber prima als alles eenmaal is ingesteld, maar wat een vreselijke App. Continue foutmeldingen op verschillende  gebieden bij Titus, Regina en Michelle. Drama! Uiteindelijk dan maar een gewone taxi gepakt, dat niet heel veel duurder was dan een Uber.

We zijn naar The Venetian gegaan om daar binnen te kijken. Prachtig hotel! Uiteindelijk bij een foodcourt midden in het hotel gegeten. Na The Venetian zijn we nog over de Strip wezen slenteren, af en toe een hotel of shoppingmall in (Michelle heeft make-up bij Sephora en een LP bij de Urban Outfitters gekocht) en uiteindelijk weer terug gegaan met de taxi. Hier nog een drankje gedaan en lekker gaan slapen.