Bryce Canyon

26 juli 2017 - Bryce Canyon National Park, Verenigde Staten

Heerlijk een keer uitgeslapen en daarna een heerlijk ontbijt gehad. Het lekkerste tot nu toe.

Vervolgens een relatief korte rit naar Bryce Canyon gemaakt met weer prachtige natuur onderweg. Helaas zagen we ook 2 aangereden herten langs de kant liggen.

In Bryce aangekomen, konden we meteen inchecken. Dat was wel erg fijn, want dan konden we onze spullen kwijt en nog even een korte trail maken. Maar daar was opeens regen. Het was wel een keer eerder voorspeld maar tot nu toe nog niet meegemaakt . Gelukkig komt na regen altijd zonneschijn en daarom zijn we alsnog op de shuttle bus gestapt op weg naar de trail. Daar aangekomen begon het te onweren en te regenen. Tsja, daar hadden we even geen zin in en dus maar linea recta de volgende bus weer terug gepakt. We waren niet de enigen J

Terug naar het hotel en een beetje op tijd weg gegaan om te eten even buiten Bryce in een heel goed restaurant: Bryce Canyon Pines. Zij hadden heel veel goede aanbevelingen op Google en Yelp en terecht. Het lekkerste diner tot nu toe, i.p.v. al die vette happen. Eindelijk weer eens echt verse groenten. En die home made pie was niet te versmaden.

Het was een rustige maar relaxte dag. Morgen heel wat trails lopen om die calorieën weer te verbranden J

1. Jolanda van Voorst:
    27 juli 2017
    Wauw wat een trip, mooi om jullie zo iedere dag te volgen! Geniet en blijf schrijven! Xxxx