Scottsdale

3 augustus 2017 - Scottsdale, Arizona, Verenigde Staten

Vandaag dag 2 in Scottsdale. We hebben maar besloten een relax dagje in te lassen. Eerst uitslapen en relaxt ontbijten. Ontbijt was in de kleine ruimte van de receptie. Bizar, dit hadden we nog niet eerder meegemaakt. Gelukkig zaten er verder geen gasten, zodat we redelijk rustig konden eten. Ontbijt in Amerika stelt helaas niet veel voor en is verre van gezond te noemen met bagels, muffins etc. Na het ontbijt zijn Titus en Regina naar de Wallmart gereden om wat dingetjes te kopen. Aangezien we niet voor alles konden slagen, zijn we doorgereden naar Safeway. Daar zijn we wel geslaagd en toen we terugkwamen was de jeugd ook klaar en zijn we in de auto gestapt naar de grootste Fashion Mall in de omgeving. Daar had je ontzettend veel winkels van grote merken zoals Prada, Gucci, Louis Vutton, Hollister,  Sephora etc. We zijn allemaal nog geslaagd voor 1 tot meerdere kledingstukken en make-Up (toch Michelle?) Het was buiten +40˚C, dus het was niet erg om daar een paar uur rond te lopen. Toen we terug wilden rijden naar het hotel regende het behoorlijk, maar echt afkoelen, ho maar. Eenmaal in het hotel begon het nog harder te regenen en te onweren. Op gegeven moment toch maar weer in de auto gestapt om naar een restaurant te rijden. Heerlijk Thais gegeten. Na het eten nog een klein stukje rondgelopen in het dorpje en daarna weer terug gereden. Op tijd naar bed, want morgen hebben we weer vele kilometers te rijden.