Las Vegas dag 2

24 juli 2017 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Heerlijk weer even kunnen “uitslapen” tot half 9. We waren allemaal wel erg moe van het vele lopen en de warmte. Na het douchen en ontbijten op pad gegaan. Eerst naar downtown Las Vegas gereden naar Fremont Street experience. Was heel leuk om te zien. We zagen de hamburger tent Heart Attack Grill, waar je 350 lbs moet wegen om  gratis te kunnen eten pfff…

We hadden wel dorst en zin in iets, dus op naar Dunkin Donuts. Want ja daar moet je ook een keer geweest zijn…

Wat een rare snuiters liepen daar rond. Veel gasten die ook op de een of andere manier geld probeerden te verdienen en ook daar weer zwervers/daklozen.

Ook  de Slotzilla zip line was daar, waarmee je met een zip line door het hele centrum kon vliegen. Helaas was die pas om 13 uur open, waardoor wij dat niet meer konden doen.

Toen door naar de schietbaan, die ook op het programma stond. Wat een super leuke ervaring was dat. En wat kon iedereen dat goed.

Daarna gegeten bij een echte dining. Stond ook op de bucketlist. Daarna weer naar de Strip gereden om nog hotels van binnen te bekijken. Wat een schitterende hotels waren dat met ieder weer een eigen thema. Na 4 uur te hebben rondgelopen, gekeken en ons te hebben verbaasd over de pracht en praal, zijn we doorgereden naar Red Rock Canyon, waar we de zonsondergang wilden bekijken. Helaas was het al de hele middag bewolkt en dus was er niet echt een sprake van een zonsondergang. Ook hadden we de nationale parken pas niet mee en konden dus het gebied niet inrijden. Wel zijn we een andere afslag ingeslagen en konden we nog wat foto’s nemen.

Daarna hebben we nog bij een Venezulaans restaurant gegeten en zijn we moe maar voldaan teruggereden naar het hotel. Morgen weer vroeg op met veel reisuren.

1. Ruth:
    26 juli 2017
    Echt een actieve vakantie, zie ik, leuk! Voor Dunkin' Donuts kun je sinds dit jaar ook gewoon in Nederland terecht, hoor .
    Wat was er gebeurd met de oplader voor de camera? Kwijt? Kapot? Vergeten mee te nemen? Heel prettig dat jullie een nieuwe hebben gevonden.