Bluff

29 juli 2017 - Bluff, Utah, Verenigde Staten

Wat een verschrikkelijke nacht! Het was een sauna in de hotelkamer en de airco was super lawaaiig. Kiezen tussen twee kwaden dus… Regina en Michelle stonden door de hitte om een uur of 2 buiten hoewel Michelle toch wel wat gewend is (haar kamer is ook net een sauna), dus dat zegt wel wat. De bedden lagen ook niet heel fijn, dus dat hielp allemaal niet mee. Toch maar de airco aangedaan, want de hitte was niet te doen.

Snel ontbijten en weer op weg. Dit keer richting Bluff. Nogmaals een dorpje waar niks te doen is. We zijn onderweg wel eerst naar Monument Valley gegaan. Een park waar er rotsblokken stonden in een bepaalde vorm. We moesten zelf met de auto hier doorheen rijden. Op de route stonden allemaal bordjes met wat de rots moest voorstellen. Bijvoorbeeld “elephant”, “thumb” of “three sisters”. Af en toe was het lastig om een bepaalde vorm te vinden in een rots.

Na Monument Valley reden we langs de “Mexican Hat”. Een rotsblok waarvan het leek alsof er een sombrero van steen bovenop stond.

We reden verder naar het hotel. Wat een prachtig hotel. De mooiste die we tot nu toe hebben gehad. Prachtig zwembad erbij en een uitzicht over “the dessert”. We zijn uiteten gegaan bij een tentje met een typisch wild western uitstraling. Heerlijk gegeten en goede bediening. Terug in het hotel hebben we nog even gezwommen met zijn drieën, want Erik wilde graag El Clasico kijken in de hotelkamer. Er stond ook een heerlijke Jacuzzi bij het zwembad, waarin we nog even tot rust zijn gekomen. Na het zwemmen hebben we met zijn allen nog een drankje gedaan en buiten gezeten op het balkon. Al met al een heerlijk relaxte dag.